“Tämä kirja on kyllä täysi kymppi, tällaista kirjaa todella tarvitaan!
Kirja on osaltaan hieno teko meille kaikille yhteisessä #suomikasvuunmyynnillä
-tavoitteessa. Tälle kirjalle siis vahva suositus! On mahtavaa, että myynnistä on suomenkielistä materiaalia saatavilla!
— PIA HAUTAMÄKI
Myynnin johtamisen yliopettaja, KTT,
Tampereen korkeakouluyhteisö TAMK
“Todella käytännönläheinen kirja, joka on kuvien ja esimerkkien
ansiosta miellyttävä lukea. Kirja pitäisi laittaa kaikkiin myynnin
korkeakoulujen kursseihin kurssikirjaksi ja sopisi tietysti hyvin
myös onboarding-paketiksi niille tuhansille b2b-myyjille, jotka
uusissa firmoissa vuosittain aloittavat.”
— MIKKO HONKANEN, toimitusjohtaja, Vainu
“#Myyntikirja on jokaisen ajan hermolla toimivan myyjän ja myyntijohtajan arkipäivän kirjakaveri, jonka on hyvä kulkea matkassa mukana ja johon on aika ajoin syytä palata. Myynnissä on nimittäin tärkeää muistaa parhaiden salaisuus - harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina!
Herrat Kenner & Leino ovat onnistuneet vangitsemaan maalaisjärkisesti yksiin kansiin kaiken oleellisen tämän päivän menestyksekkään B2B-myynnin kulmakivistä, sekä myynnin ja myyjän johtamisesta, niin myyntijohdon kuin myyjän itsensä näkökulmista.
Tämä kirja ei jätä ketään kylmäksi ja ammattilaisuus huokuu jokaiselta sivulta. Kuitenkin yksi varoituksen sana - aiheuttaa innostumistaja synnyttää energiaa.
Olethan siis varovainen kun
avaat kirjan, sillä et voi laskea sitä käsistäsi.”
— MINNA RUUSUVUORI,
Marketing & Sales Director, Solteq Digital
“Tämän tulisi olla kaikkien myynnin MBA-ohjelmien pakollinen kurssikirja. Erityisesti tykkään timanttilistoista, joiden avulla myyjä varmistaa onnistumisensa haastavassa modernin myynnin ympäristössä.”
— JAN ROPPONEN
Miljoonamyyjä -kirjan kirjoittaja
“
Kirja on ansiokas katsaus modernin myynnin maailmaan. Laajasta
aihealueesta huolimatta kirjoittajat ovat onnistuneet tarjoamaan
konkreettisia vinkkejä myyntitiimien arkeen,
jotka ovat heti
haltuun otettavissa.
Suosittelen kirjaa luettavaksi kaikille myyjille,
joilla on vahva halu päivittää työkalupakkinsa 2020-luvulle”
— JUKKA HOLM,
toimitusjohtaja, Visma Enterprise Oy
“
Asiakkaan ostaminen muuttui jo, mutta näin ostajan näkökulmasta
voin kertoa, että myynti ei ole muuttunut samalla tahdilla.
Siksi jokaisen hereillä olevan myyjän pitäisi lukea #Myyntikirja.
se on innostava, runsaasti käytännön työkaluja sisältävä paketti,
josta voi valita itselleen sopivimmat keinot.
Haluaisin todella, että
ne myyjät jotka myyvät minulle, olisivat lukeneet #myyntikirjan
ja hyödyntäisivät sen oppeja.”
— HENNA NIIRANEN,
Marketing Lead Finland - TietoEVRY, #Myyntimaisteri
“
Jokainen löytää varmasti jotain itselleen relevanttia #Myyntikirjasta.
Siinä käsitellään modernin myymisen pelikenttää useilta eri
kanteilta ja annetaan ylätason viitekehysten lisäksi käytännönläheisiä
ohjeita omien myyntitaitojen kehittämiseen.
Itselleni
niistä resonoi eniten näkökulma, että myyjän osaamisesta ei niinkään
kerro se, että hänellä oikeat vastaukset vaan se, että hän
löytää oikeat kysymykset.
“
— MIKKO KUITUNEN,
toimitusjohtaja, Vincit
“
Kattava ja ajankohtainen perusteos. Asioita yksinkertaistava,
mutta mutkia ei silti laiteta liikaa suoriksi.
Kirjassa verrataan onnistuneesti
uutta aikaa ja mennyttä maailmaa – sekä sitä, mikä on pysyvää.
Myynnin numerologiikan raottamisesta saa proffalta pisteitä.”
— PETRI PARVINEN, professori
“
Tyrkyttävä myyjä on usein uskossaan horjumaton moottoriturpa & parantumaton jäärä.
Mutta tämä kirja onkin tarkoitettu kehityskelpoisille asiantuntijoille, myyjille ja johtajille.
“
— JARI PARANTAINEN, tuotteistaja
“
Tuusulalainen autokauppias haluaa räjäyttää koko netin. Jos toimit kuin tähän asti, verkon kaatuminen on ainoa keinosi pärjätä. Hanki siis tämä kirja ja pärjäät huomennakin internetin rikkomassa myynnin maailmassa.
”
— KIM VÄISÄNEN, Startup-sijoittaja, yrittäjä
“
Kun aloin lukemaan Myyntikirjaa, en oikein tiennyt, mitä odottaa.
Erilaisia esityksiä myynnin ”totuuksista” on tarjolla kahmalokaupalla.
Kuitenkin jo sisällysluettelon näkeminen ilahdutti minua.
Kuten heti kirjan alussa opetetaan ja edetessä tarkennetaan,
myyntityö on ammatti, jossa sarja oikein tehtyjä asioita johtaa haluttuun l
opputulokseen. Käsissä on siis oppikirja. Perusteos, jonka
opein myynnistä kiinnostunut pääsee tutustumaan myyntiin sen
prosessin näkökulmasta, joka luo uskoa ja toivoa, että minustakin
voi tulla menestyvä myyjä.
Kun aikoinaan itse kiinnostuin myynnistä,
olisi tällainen kirja ollut erittäin arvokas. Olisi muutaman
vuoden haparoinnit ehkä säästyneet. Kirja ei myöskään saarnaa,
vaan esittelee faktoja, kuten tietokirjan tulee. Tyyli säilyy ehjänä
läpi laajan ”myyntisuon”, eiVÄTKÄ kirjailijat uppoa mihinkään tiettyyn
ismiin. Kirjan lukemalla on taatusti paremmat eväät menestyä
myyjänä.”
— MIKA AITTAMÄKI, Partner, Rainmaker,
30 vuotta myyntiä tehnyt,
20 vuotta myyntiä opettanut,
hetkittäin siitä jotain ymmärtänyt.